Sunday, March 1, 2015

Naik La Pulak...

Salam sejahtera,

Hari pertama dalam bulan March, sebenarnya abg long pun dah malas nak tulis pasal pekara ni mana taknya kejap naik kejap turun, baru je turun dah naik balik. Bila dah yang ini naik secara tak langsungnya yang lain pun naik la jugak yang menjadi mangsanya kita sebagai pengguna.


Mulai hari ini kita sebagai rakyat Malaysia menikmati harga minyak RON95, RON97 dan diesel yang baru setelah diperkuatkuasakan oleh Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi Dan Keperggunaan. Untuk setiap jenis minyak ini sebanyak 25 sen kenaikkan dikenakan.
Bagaimana Menjaul Produk Kuruskan Badan Kepada Orang Gemuk Klik Di Sini
Ingin Cantik dan Sihat dengan Cara Paling Menjimatkan?... Klik Di Sini
Sponsor Ads
Sumber Gambar Di sini

Kenaikkan harga minyak ni mengikut kata Datuk Seri Hasan Malek adalah kerana peningkatan harga minyak mentah dunia tetapi kata beliau lagi Kerajaan akan mengikuti perkembangan harga kos produk dan kadar pertukaran matawang setiap masa untuk menetapkan harga runcit petrol dan diesel bagi bulan-bulan berikutnya.

Tiada apa yang nak abg long ulaskan lagi, walaupun tak suka pun kita kena jugak telan dan juga terimanya. Apa yang along tunggu cerita tentang kenaikan yang lain pulak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>