Tuesday, June 3, 2014

Jadi Pengguna Yang Bijak

Salam sejahtera,

Walaupun murah tapi berbaloi...Lain macam je tulisan abg long hari ni kan. Sebenarnya tiada yang lain pun tulisan abg long sama macam dulu insya allah tak akan berubah kot :).

Cuma abg long nak kongsikan barang yang beli masa keluar tadi.



Rasanya anda tahukan apa nama barang di atas kan. Nak lagi abg long perlukkan untuk mengekalkan kebotakan abg long ni. Sebenarnya abg long ingatkan hanya kat pasaraya mydin je abg long boleh dapat murah dan banyak. Rupanya kat kawasan rumah abg long pun boleh dapat sama apa yang ada kat pasaraya mydin.

Seperti abg long tulis awal tadi, murah dan berbaloi begitu jugak la barang yang abg long beli ni. Dah la murah, tak sampai pun RM5 dapat 10 pulak tu. Tentang jenama pulak tu terus terang abg long katakan ia tak berjenama :). Apa yang penting berbaloi dengan duit yang abg long keluarkan.

posted from Bloggeroid

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>