Tuesday, December 9, 2014

Lasagna Bikin Sendiri

Salam sejahtera,

Hari ni entah kenapa tiba-tiba angin abg long tiba-tiba je rajin nak memasak pulak selalunya abg long boleh dikatakan malas la jugak.


Ni semua pengaruh racangan Masterchef Australia la ni. Tengok salahkan rancangan pulak, tak pasal-pasal aku yang kena. Sebenarnya bukan salah siapa-siapa pun Baik yang hidup atau yang telah meninggal dunia. Semua ni disebabkan mengidam sebenarnya...mengalahkan orang mengandung pulak.



Ini la masakkan abg long yang dibantu Oleg orang Umah.


Lasagna bikin abg long sendiri...100% buatan sendiri :).



Untuk lapisan lasagna ni asalnya daripada lempeng. Ok la disini abg long kongsikan bahan dan cara membuatnya.


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>