Saturday, January 2, 2016

GST Untuk Prepaid Dah Takda

Salam sejahtera

Mulai semalam 01bh Januari 2012 para pengguna prepaid tak di kenakan gst. Ini seperti yang telah dijanjikan oleh pihak berwajib yang terkandung dalam baget 2015 hari tu.


Abg long sebagai pengguna prepaid yang tegar dengan tiada 6% gst ni, sedikit sebanyak melegakan dengan berita ni. Lepas ni harap-harap takda la lagi cerita yang tak sedap didengar pasal prepaidkan. Korang pun abg long harap suka dengan berita baru ni.


Mana taknya bermacam-macam cerita pasal prepaid ni nak abg long ulaskan rasanya panjang la pulak. Jadi abg long tulis shot je la ye. Semalam abg long tambah nilai memang betul la beli rm10 dan takda gst dapat pun rm10 jugak. Jadinya semuanya betul takda yang palsu hehehe.

Sumber dari metro online

Abg long berharap la pihak berwajib dapat la jugak mengurangkan kos barang yang lain pulak lepas ni. Apa yang abg dengar tahun 2016 ni tahun yang penuh dengan cabaran.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>