Thursday, November 27, 2014

Hebat Betul Budak UPSR Zaman Sekarang

Salam sejahtera,

Keputusan untuk UPSR 2014 telah pun kita ketahuinya, kita sendiri boleh lihat gelagat para pelajar yang menerima keputusan masing-masing ada yang gembira dan ada yang bersedih. Yang pastinya ibu bapa la yang akan lebih berdebar-debar abg long rasanya. Iye la bila dah bergelar seorang ayah ni kena la jugak menghayati apa yang di rasa oleh ibu bapa kepada pelajar.


Kepada yang mendapat keputusan cermelang tahniah abg long ucapkan dan kepada yang tak berjaya apa yang di harapkan jangan sedih-sedih.

Bagi mereka yang dapat cermelang tu pasti dah menuntut habuan yang telah dijanjikan. Betapa untung dan mewahnya anak zaman sekarang mana taknya keputusan peperiksaan cermelang je dapat hadiah mewah.

Abg long nak kongsi gambar yang abg long ambik daripada sumber untuk tatapan anda betapa beruntungnya anak-anak sekarang. Abg long tak nak komen cuma nak berkongsi sahaja.




Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>