Saturday, March 5, 2016

Pemainan Kanak-Kanak Era 80-an

Salam sejahtera

Entah kenapa tiba-tiba je teringat kembali zaman kanak-kanak abg long, Iye la zaman kanak-kanak abg long tak sama dengan kanak-kanak sekarang. Dengan zaman yang berteknologi dan modem ni, boleh dikatakan jauh panggang dari api. Bukan la abg long nak katakan zaman kanak-kanak sekarang ni tak elok ( tapi hakikatnya macam tu ), cuma abg long lihat kebanyakkan kanak-kanak sekarang lebihkan gajet moden mereka sahaja.

Tapi bukan semuanya macam tu masih ada jugak yang suka keluar peluh dan kotok kan diri bila bermain, cuma abg long rasa Kanak-kanak sekarang ( korang jangan pulak marah ye ) tak sehebat kanak-kanak zaman 80an rasanya. Ala abg long cuma luah apa yang abg long rasa je, korang jangan la pulak cepat marah ye. Apa yang pasti abg long waktu ni abg long teringat-inagt zaman tu.

Kat bawah ni korang boleh imbas kembali permainan zaman kita masa kanak-kanak ( untuk mereka yang berkenaan dan sewaktu dengannya ).



































Sumber Gambar : Facebook dan google image
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>