Tuesday, May 6, 2014

Rutin Si Suami Dan Bakal Ayah

Salam sejahtera,

Hari abg long menemani orang umah abg long ke KKIA. Ini rutin biasa yang abg long rasa biasa ditempuhi oleh para ibu dan bakal ibu. Alhamdulillah kandungan orang umah abg long dah 25 minggu dan abg long bersyukur padanya kandungan dan baby sihat serta selamat.



Apa yang abg long perhatikan ada jugak si suami yang menemani si isteri termasuk jugak la abg long :). Iye la apa salahnya teman kan si isteri, Kata nak bersama baik susah dan senang. Bukannya setiap hari kena pergi ke klinik. Masa ni la nak tunjuk kita sebagai suami yang romantik betul tak?

Cuma bila datang menemani orang umah ni, abg long boleh tengok pertunjukan fesyen free pulak tu. Mana taknya para ibu dan bakal ibu bila datang kat KKIA ni macam-macam pakaian yang diorang pakai malahan boleh cuci mata jugak tu hehehe ( abg long minta maaf jika ini menyinggung para ibu ).

Iya la kalo pakaian longgar tu takpa la, yang tak si mata ni bila ada yang pakai ketat dan melekat. Kekadang seksa abg long tengok diorang ni pakai. Abg long bukannya nak memandai-mandai dalam bab macam ni, apa yang abg long tengok abg long tulis kat blog abg long ni. Cuma abg long bersangka baik je.

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>