Wednesday, December 30, 2015

Berpada-pada La Ya...

Salam sejahtera

Dalam kehidupan kita ni tiada semuanya kita suka, tiada semuanya kita nak, tiada semuanya kita ambik. Memang dah lumrahnya macam tu tak kira la abg long atau pun korang.

Jika ada manusia atau korang terjumpa spesis yang tidak pernah menolak ketentuan lumrah alam, abg long rasa korang kena bawak spesis tu ke hospital atau institusi yang berwajib untuk di uji kaki. Mana la tahu spesis tu bukan daripada bumi.

Aduhai apa la abg long mengarut pulak kat dalam ni, dah la korang tak faham apa yang abg long tulis kan. Apa kata abg long kongsi gambar ni dengan korang, harap-harap korang dapat faham la ye.




Peringatan untuk diri abg long dan jugak untuk korang.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>