Thursday, February 5, 2015

Kerana Mulut 2

Salam sejahtera,

Bagaimana korang setuju tak dengan kenyataan di atas tu? Kalau korang tak setuju tu abg long tak boleh nak kata apa la ye masing-masing punya pendapat. Kenyataan kat atas tu pun sebagai peringatan dan kesedaran kepada diri abg long yang tidak sempurna ni.

Harap-harap abg long dapat menjaga anugerah ciptaannya ni dengan baik tetapi kekadang terbabas jugak. Iye kita ni manusia yang mana tak akan dapat lari daripada melakukan kesilapan dan juga kesalahan baik secara sedara atau pun tidak. Abg long sebelum ni pun dah ada kupaskan pasal mulut ni, kalau korang nak baca boleh la klik kat sini.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>