Friday, February 7, 2014

A Drink from Paradise... Available On Earth

Salam sejahtera...

Apa la pulak kali ini nak abg long tuliskan ye. Iye la jika tengok tajuknya lain je kali ni, sebabnya takda apa yang pelik dengan tajuk di atas tu dan jika yang dah biasa mungkin dah dapat agak apa yang nak abg long ceritakan disini :).

Cuba lihat gambar bawah ini dulu...Rasanya dah dapat agakkan.






Dah tahukan... Restoran Black canyon Coffee Jaya Jusco Taman Maluri. Ini pertama kali abg long dan isteri menjejaki kaki ke sini, walaupun dah banyak kali datang kat Jaya Jusco entah kenapa tiba-tiba je terasa nak jelajah makan kat sini pulak.
 
 

Pertama kali masuk abg long rasa restoran ini begitu eksklusif, mana taknya cuba anda tengok suasana dalamnya...








Terus terang abg long katakan bila masuk je kat sini terdetik dihati abg long katakan makan dan minuman kat sini pasti mahal. Tapi bila dah tengok menu yang terdapat di sini ternyata tanggapan abg long salah dan harga makan disini memang berpatutan. Apa yang abg long faham restoran ini menjadi pilihan pada peminat kopi kerana di sini menyediakan kopi yang terbaik. Jika tidak takkan la treadmarknya adalah " A Drink from Paradise...available on Earth "




Ini antara menu yang abg long dan isteri pilih untuk kitorang...

 Ini menu set B 

Chicken Tomyam


 Spicy Tuna Salad




Dan ini antara set menu yang terdapat di Black Canyon Coffee Jaya Jusco Taman Maluri, Cheras


Minuman yang kita order...Sampai 2 sorang tu hehehe..



Apa yang boleh katakan disini makanan kat sini memang sedap dan berbaloi begitu juga minumannya sampaikan isteri abg long nak datang lagi untuk cuba makanan yang lain pulak.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>