Thursday, February 20, 2014

Antara Kisah Erra Dan Nurul Izzah.

Salam sejahtera,



Sebenarnya abg long tak nak cerita apa pun berkenaan kisah mereka ini, sebab abg long rasa anda semua dah tahu dan pasti banyak jugak ulasan yang telah anda tahu kisah mereka ini. Apa yang boleh abg long katakan disini abg long sedih atas apa yang berlaku. Walaubagaimana pun abg long sedar apa yang berlaku atas kehendahnya.

Kita hanya merancang tapi yang menentukan semuanya hanya Allah swt, jika tiada lagi persafahaman lebih baik berpisah jika itu sahaja jalan terbaik untuk kedua-dua pihak. Apa yang nak abg long luahkan di sini berkenaan kita yang memerhati, abg long buka nak kata abg long ni baik sangat atau alim. Abg long sedih bila lihat komen atau ulasan baik dari blog mahupun di Facebook.

Betul la apa yang orang bijak pandai berkata ayat yang kita tulis mencerminkan peribadi kita, kenapa abg long tulis macam tu. Jika anda perhatikan komen yang ditulis adakalanya mendatangkan keaiban orang, bukan itu sahaja sampai kisah dalam kelambu pun ada juga.

Abg long rasa tak salah kita mendoakan untuk mereka kembali bersama semula, dan itu lebih baik daripada buat dosa kan. Abg long bukan la nak kata abg long nie baik sangat, apa yang abg long tulis ini secara tidak langsung menjadi ingatan untuk diri abg long sendiri.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>