Wednesday, January 14, 2015

Bayar Sekali Dapat Enam

Salam sejahtera,

Apa pulak la yang abg long tulis ni...Nak tahu ke. La boleh pulak tanya macam tu, tapi kalau abg tanya korang agak-agak ada tak yang berminat dengan apa yang abg long tulis dengan tajuk atas tu. Kalau ada tahniah anda sealiran dengan abg long, dan kalau tak berminat pun takpa abg long tak kecil hati pun.

CUP!!! apa pulak berminat dan tak ni.. korang pening kan. Ok la abg long bukan nak peningkan korang tapi ada la jugak sikit-sikit niat tu hahaha ( gelak jahat ). Takda apa sebenarnya apa yang nak abg long kongsikan dengan anda ada lah apa yang berlaku semalam, patutnya abg long kongsi dengan korang semalam jugak tapi kalau abg kongsi jugak apa yang nak abg long tulis hari ni kan.




Itu sebenarnya yang nak abg long kongsikan dengan korang, apa yang abg long order dah selamat sampai dan abg long amat berpuas hati. Dan apa yang maksudkan dengan bayar sekali dapat enam ni adalah dengan tawaran di bawah ni.


Jika korang peminat buku, ulat buku, suka buku atau apa yang berkaitan dengan buku, abg long rasa anda tak akan lepaskan peluang ni kan. Siapa yang tak tergoda dengan tawaran di atas kan. Hanya mereka yang mengalami perasaan tu je tahu godaan ni termasuk la abg long.

Abg long nak kata gila buku tak sangat tapi rasanya akan jadi macam tu kot nanti :), abg long memang suka buku. Jadi makin bertambah la simpanan buku abg long, nasib baik la orang umah tak membebel tapi memyokong. Terima Kasih SAYANG KU...

Ala lupa pulak nak kongsi apa senarai buku yang abg long beli dari tawaran tu..ok acu tengok kat bawah senarai buku yang abg long beli...
  • Pilihan Pertama: Kitab Terfaktab Definisi Cinta Infiniti,
  • Pilihan Kedua: Kitab Terfaktab Nakal Tapi Halal,
  • Pilihan Ketiga: Kamar Sutera,
  • Pilihan Keempat: Permata Yang Hilang Kini Dijumpai,
  • Pilihan Kelima: Semusim Di Syurga,
  • Pilihan Keenam: Do-It, 
Yang ini pulak abg long tengah baca, nanti abg long kongsi ye..

Nak tahu lebih detail apa kata korang lepak kat sini...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>