Friday, January 2, 2015

Tahun 2015

Salam sejahtera,


Terlebih dahulu abg long nak ucapkan selamat tahun baru 2015 kepada anda semua moga tahun baru ini membawa kehidupan yang lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya. Lama betul abg long tak kemas kini blog abg long ni, rasa dah naik sawang kot blog abg long ni :). Tapi abg long tak sesekali akan tinggalkan blog ni, cuma abg long kena bahagikan masa untuk abg long menulis dan menjalankan aktiviti-aktiviti abg long yang lain.









Sebenarnya tiada apa yang nak abg long tuliskan dalam blog abg long ni, tapi untuk hari ke dua dalam tahun baru ni abg long cuba jugak menulis. Hati nak menulis tapi idea takda pulak. Kata orang kampung abg long "JEM KOI " otak abg long ni.


Abg long jugak nak kongsikan gambar tentang keadaan banjir yang terlah berlaku di kelantan tempoh hari, walaupun dikala ini banjir di Kelantan telah pulih tapi gambar ini abg long jadikan sebagai sejarah untuk abg long ingati.















Ini pulak aktiviti terbaru orang umah abg long, nanti abg long akan ceritakan apa benda yang abg long kongsikan ini nanti...









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>